10 aylık oldu ha düzelir ha düzelecek diye diye uykuları felaket oldu. Son 1 aydır uyumuyor uyusa da. 1 saat en fazla. Gündüz 2 uyku yapiyoruz sabah 1.5 saate yakın uyuyor ögleden sonra 1 saat uyuyor 4ten önce mutlaka kaldiriyorum ve 8:30 dedin mi yatak. Odada nemlendiri var her gün temiz hava alıyor ama aksam 8-12 uykusu gayet iyiyken 12 den sonra tam bir faciaya dönüşüyor artık uykusuzluktan bas dönmelerim basladı gerçekten Allah icin bilen biri yazsın bişey desin yoksa ben cıldırıcam ya