civcivim0 Bohça alışverişimde tekbir mağazasından almıştık kızlar sadece 1 kış giyebildim sonra kilo aldığım için olmadı bi daha. Tertemiz duruyor çok şık hanım hanımcık bi kaban kürkü çıkıp takılabiliyor