Sema345 ay dur dur bu benim. Benim kızımda 36aylık, 1hafta oldu başlayalı. Hiç bir şekilde tuvaleti geldiğinde söylemiyor ve lazımlığa klozete oturmak istemiyor, tuvaletin var mı diye sorduğumuzda yok diyor ama sonra hop altına yapıyor. Herşeyi denedim herşeyi yaptım ama yok ne söylüyor nede oturuyor, 1haftada tükendim resmen. Doktor daha yeni alışır dedi ama bilemiyorum ve bezi bırakmışken çıkarmışken geri takmak istemiyorum. Ne yapacağımı şaşırmış durumdayım. Ama senin gibi 3.denemem olmuş olsaydı da dönmezdim geri pes etmezdim.