ebr18 Kızlar bebeğim son zamanlarda günde 5-6 kez kaka yapmaya başladı diş çıkardığından beridir öyle neredeyse 13 gün olacak doktora götürdüm normal dedi probiyotik. Verdi ama halen aynı 7,5 aylık var mı öyle yaşayan 😔😔
Mervee12 ebr18 yogurt muz yagsız pirinç iyi gelirtoz probıyotıkt var yogurda karıstırılan aynı zamanda damlalar var benım bebegımfe 20 aylıkken gunde 3 4 kere yapmıstı 15gun bunlar iiy geliyordu
ebr18 Mervee12 Hepsini veriyorum bu saydıklarınızın maması bile probiyotik ve prebiyotikli ama halen aynı doktora sormama rağmen 😔