anne905 2 aydır sürekli antibiyotik içiyo kızım sürekli ateşleniyor. Daha 10 gün önce bitti antibiyotik şimdi ateş içinde uyandı geçen kan da aldılar bişey yoktu bu hastalık nedir sürekli
aysegul_my anne905 neyi vardı antibiyotik verdiler ? Kaç yaşinda veya kaç aylık buna gore fikir yürütebiliriz
Seyda_1996 anne905 Akdeniz ateşi hastalığı araştırıldı mı bazı çocuklarda sürekli ateşlenmenin sebebi bu genetik hastalık olabiliyor
anne905 aysegul_my burnu akıyodu gripdi kulakları boğazı biraz kızarık dediler antibiyotik içti bitti 10 gün geçiyo yine tekrarlıyo her seferinde. Ateş çıkıyo ateş de antibiyotik kullanmadan geçmiyo 2 yaşında 11 kilo