Arkadaslar merhaba bebeğim 8. Ayında kaka yaparken cok kabız cıkmıştı ve biraz kanama olmuştu daha sonra 1.5 yasnda tekrar cok az gördüm tuvaletini yaparken doktora göstermstik kabızlıktan olabilir demsti suan 4 yasnda tuvaletini yaparken 3 gun boyunca kakasını bitirdiği gibi taze kan damlıyor cok gerginim ve üzgnm cocuk gastroya gösterdik doktor beni cok korkuttu ülseratif kolit yada crown yada polip olabilir tekrar olursa hemen gel kolonoskopi yapıcaz dedi kızlar süt vernce genlde oluyor varmı basına gelen kafayı yemek üzereym