yagmrguzel anne değil ama garip sesleri bayadır çıkarıyor desteksiz oturmalara kısa sürelide olsa başladı destekli bayadır oturturuyorum,normalde bende yürüteç taraftarı değilim ama hediye gelmişti kullandım ve bebeğim o kadar çok seviyorki anlatamam adım atma becerisi baya ilerle bu sayede, emeklemeden yürüycek sanki😅