Kızım doğalı 1 yıl olacak doğduğundan beri uyku nedir bilmiyoruz. Memede uyuyor malesef ki. Uyku eğitimi vereyim dedim kendimce ondada düzelmedi uykuları. Gün içinde çok uykusu var bunu anlayabiliyorum ama uykuya geçemiyor geçsede çok zor geçiyor uyuması en az 1 saati buluyor. Uyuduğundada uyanması 10 dk yo buluyor bazen yarım saati. Şuan bunu yazarken bile uyanık bana bakıyor. Kafayı yemek üzereyim sinirlerim alt üst olmuş durumda. Dişleri de çıktı bazen ısırıyor bağırmak istemiyorum ama gerçekten çok yıprandım. Tek be uykuya geçirdiğim içinde çok yoruldum. İnsanların davranışlarıda batıyor artık bana sanki bilerek ses çıkarıyor gibiler. Düşüncesizlik zirvede. Ne yapacağımı şaşırdım artık memeden kesmeyi bile düşünüyorum o derece😭