rumeysakaradeni olur canım arada öyle çok gelmiştir alışma sürecidir vs vs bebeğim 5,5 aylık bazen bu şekil bazen peynir kesiği gibi kusuyor kaç doktora gittik çözüm yok sadece reflü şurubu verdiler ki içince onu da kusuyor 😵💫 dik tutmaya gazını çıkarmaya çalış gaz la da kusuyorlar bazen