fatmaegemen Aya girdik ama oğlumun gözleri şaşı bakıyor bazen yaşayanlar yardımcı olabilir mi normal mi
aysegul_my fatmaegemen ailede öyle gibi olan varsa hani genetiktir göz yapisi şaşı degildir ama öyle gibi duruyodur kizim 5 . Ayina kadar farkli bakardi saşi mi derdim ama düzeldi sonra istersen bi göz doktoruna götür
Gns55-gr fatmaegemen genellikle bir yaşa kadar o şekil olabiliyor bir yaştan sonra önemli demişti doktor bir kontrole gitmekte fayda var