Kızlar selam ben ikiz annesiyim emzirme danışanım sürekli sağ dedi ama sağdığım zaman sanki sütüm azalıyor çünkü öğlen sağdığımda 90 ml cıkıyor akşama 60 ml zar zor doluyor aralarda emzirmeye calısıyorum bide ikizlerim 4 aylık atak dönemindeyiz beni pek emmek istemiyolar o yüzden de sağıma başladım bi yandada mememi unutsunlar istemiyorum ay nolur yardım edin tecrübeli anneler napıcam iki ucu b*klu değnek gibi bişi