askbebegimmbenim Bebeğimde 1 hafta 10 gündür göğsünün üstünde bı kızarıklık var geçmedi. Ama bugün daha da kirmizilasmis pişik kremi sürdüm bugün bu nedir çok kafama takıldı yarın doktora götüreceğim ama uyuyamadım açıkçası
Smkyyyyyy askbebegimmbenim benim oğlumun böyle sınege böceğe alerjısı var hatta şişiyo kremini sürünce bi kaç güne iniyo sıvılce gibi geçiyor
askbebegimmbenim Sogukbaklava internette araştırdım sivri sinek ısırığı gibi şeyler çıkıyor ama. İhtimal vermiyorum nedense hani alerji desem tek böyle var başka hiç biyerde yok egzamaya da benzemiyor gibi geldi ne olduğunu anlayamadım korktum açıkçası 10 gündür geçer diye takmamistim ama bugün takmaya başladım iyice belirginleşti
3bebe askbebegimmbenim bu şekilde boyun altı göğüs bölgesinde geçen kış oldu oğlumda ⅘ tane sonra geçti 2 tanesi kaldı izi banyo yapınca ağlayınca yine öyle kızarıyor sonra izi leke gibi duruyor ateş sonrası olur demişti doktor ama ateşte olmamıştı o dönem bizde bilmiyoruz hatta çok korkmuştum hala duruyor
askbebegimmbenim 3bebe evet sanırım biizm de banyodan sonra kızarıklık arttı ateşlenmedi de çok şükür ama bı anda farkettim geçer dedim bı yere sürülmüştür diye düşündüm ama yok değil hala kırmızı mi acaba sizinde
3bebe askbebegimmbenim tam kırmızı değil izi var nasıl anlatsam ki resim yükleyemiyorum bilmedigim işin Ama banyodan sonra havuzdan sonra bildiğiniz aynı sizin resimdeki gibi kızarıyor 1 yılı geçti hala duruyor geçmedi