Bebeğim 12 aylık bugün oyun grubunda bulundum ama pek bişey anladı mı bilmiyorum etraftaki oyuncaklara yöneldi sürekli kendi onlarla ilgilendi başka bebeklerin oyuncağını elinden aldı onunkini de alan oldu zaman hızlıca geçti biz anneler sohbet ettik😄 biraz daha büyüyünce anlayacak gibi sizce kaç aylıkken başlanmalı yine de devam ettirilmeli mi