Viyanarin2121 doktor her beslenme sonrası kusmuyorsa sorun yok normal dedi bize. benim kızım da çok kusuyordu ama şimdi 4 aylık olmak üzereyiz çok çok azaldi. geçiyor yani ama her beslenme ardından ve fışkırır tarzda bir kusma varsa doktora götürmekte fayda var.