Nur98 Kizlar kirkim eylulde cikmisti ekimde de hasta oldum ama bu ay hala olmadim boyle duzensizlikler oluyormu bebegimi emziriyorum
Deletedmom02 Nur98 belki hiç de olmayabilirsin kardeşim emzirdiği süreçte olmadı ama ben aynı günü gününde oldum düzensizlikte olabilir bir Kaş ay
Kelebeginannesi Nur98 bana doktor emzirme süresince hiç olmayabilirsin dedi Canım emzirme bitti yine yok o zaman görüşelim dedi
Mustafa_Cinar Nur98 3,5 aylıkken ilk regl oldum sonra 4,5 aylıkken de oldum 2,5 ay hiç olmadım şimdi yeni oldum 7 aylık yani maalesef oluyor düzensizlik
Nur98 Deletedmom02 bende hamile kalmadan onceki regl tarihimde oldum yine ama bu ay olmayinca olabilir falan diye okudum tesekkur ederim 🌸
Nur98 Mustafa_Cinar oyleymis onceleri hep duzenli olurdum yine gunu gune olunca duzenli olur diye dusunmustum degisiyor demekki tesekkur ederim🌸