civcivim0 Sıfır fiyatını ekledim 1.500e vereceğim sadece 1-2 kez giydi oğlum. Yaşadığımız yer sıcak olduğu için kışı çetin geçmedi o yüzden giydiremedim çok tatlı ve kaliteli bir mont. Markayı bilen bilir zaten
civcivim0 nurcanyvz malesef inanın uyguna vermek isterdim ama sıfır fiyatını görüyosunuz. Ben de pahalıya almıştım çok kaliteli bi marka ve fiyatını hakediyor kesinlikle