Minigim38 2 yaş 14 günlük gerçekten sabır dilemekten yoruldum. Sabah 7 de uyanıyor öğlen uykusu uyumuyor gece 11 de uyudu yarım saat sonra kalktı oturdu oyuncakları ile oynamak için krizlere girdi şuan saat gece 00:37 asla uyumuyor bu gidişle Sabaha kadar oturur. Sabahtan akşama kadar ağzına 1 lokma yemek yemez uyutmaya getiririm acıktım diye uyumaz. Öncesinde yedirmeye çalışıyorum yemiyor tükürüyor. Uyutması ayrı dert yemek yedirmesi ayrı dert bitmek bilmeyen ağlama krizlerine tahammülüm kalmadı bide tek ağlama olsa kafasını nere gelirse oralara vurmaktan salağa dönüşecek. Başka bir dert ise 1 cm kolu bacakları açık kalmayacak uzun olsun diye 3 4 yaş kıyafet alıyorum oturuyor hareket edince açılıyor 2 saat aralıksız ağlıyor kapat kapat diye ağlamak denmez bildiğiniz anırıyor bağıra bağıra hıçkıra hıçkıra ağlıyor. Gerçekten artık kafam beynim kaldırmıyor bu nasıl çocuk 2 dakika memnun olmaz mı 2 dakika bisey dikkatini çekmez mi yok arkadaş
Cennet70 Minigim38 sakin ol kuzum gerçekten çok zor benim oğlan da 27 aylık oldu bugün aynısı daha fazlası bazen sinirden ağladığımı biliyorum umarım bu zor günler çabucak geçer gerçekten bende yaşlandığımı hissediyorum ama geçecek Ümit’iyle sabır etmeye çalışıyorum
Betelgeuse_ Minigim38 çok zor gerçekten laftan anlamıyorlar. Benimki de iki buçuk yaşında ve sakın kalamiyorum çoğunlukla çünkü rahat 6 aydır böyle artık sabır kalmiyor
Busra986532 Minigim38 2 yaşına girdi tüm huyu değişti. Saatinde uyurdu öğlende uykusu gelirdi dayanamazdı şimdi yatıramaz oldum en erken gece 10 da o da şanslı günümdeysem öğlen 2 de zorla yatırıryorum. Yatsa uyuyacak ama direniyor. Çok ağlıyor başıma ağrılar giriyor gün içi. Hele kıyafet değiştrmek ölüm
Minigim38 Bide ısırma huyu çıktı boynumuzu ensemizi ısırmaya çalışıyor karşısında kim varsa kedi gibi tırmalamaya çalışıyor cimdikliyor artık insan içine çıkaramaz oldum bu huyu yüzünden herkese zarar veriyor
Minigim38 Cennet70 geçecek diye bekledikçe daha beter oluyor git gide başına buyruk oldu laf söz dinlemez oldu
Minigim38 Ben napacagim artık bilmiyorum. Susuyorum görmezden geliyorum olmuyor, anlatmaya çalışıyorum dahada hırslanıyor, kızıyorum bağırıyorum laftan sözden anlamıyor gerçekten hayat enerjim kalmadı
bosyapmaskim Minigim38 yalnız buyuyorsa eğer bunun da etkisi oluyor inanın toplum içerisine akranları içerisine sokmaya çalışın bol bol parka cikarin
PeraSeval Aynı şeyler biz de de var Allahım bazen oturuyorum ağlıyorum dayanamıyor gibi oluyorum bu nedir böyle ya yemek yeme yok uyku yok herseye ağlama nasıl geçecek bu süreç
Minigim38 bosyapmaskim yazın hep disaridaydik yemekleri bile bahçede yedik ama şuan havalar serinledi şapkada taktırmıyor üşütür diye korkuyorum
Minigim38 Busra986532 benimkinde uyku hiç yoktu günlük 17 18 saat ayaktaydik şimdi hiç uyumaz oldu yemek de yemiyor tükürüyor evin heryerine sürüyor bizde de saç bağlamak zulüm gibi yoluyor saçlarını koparmaya çalışıyor