burcineliz
17 ay arayla 2. Sezaryanı oldum bir buçuk ay önce ilkinde spinaldi anestezinin yan etkisiyle baş ağrım çok olmuştu ayağada kalkıp toparlanmamda zor olmuştu
- De yine spinal oldum uyuşukluk geçer geçmez yürüdüm çok ağrım olmadı hemen toparlandım mecbur arkada birde çocuk olunca ama yine baş ağrım olmuştu bunda emziremediğim için her ilacıda kullandım
2 doktorumda farklıydı ve 2. sezaryen olanların çoğundan duyduğum kadarıyla doktor eliyle alakalıymış 2. Doktorumun eli hafifti demekki diyorum