dilara_kolbas75 Kizlar fikirlerinize ihtiyaçim var ben bebeğime bebek bezi bayby turbo kullanıyorum ama son zamanlarda sizdirdigini gördüm gece özellikle sikintii gün boyu sürekli kontrol edip değiştiriyorum ama gece hiç degistirmiyorum sabah kalktığımızda üstü çok hafif ıslaklık oluyo böyle hasta olucagini düşünüyorum bu arada bebeğim dogdugundan beri aynı bezi kullanıyorum hiç değiştirmedim şuan bebeğim 1 yaşında önerilerinize ihtiyaçim var
Seryy_ dilara_kolbas75 Prima en iyisi ama gece yüzüstü yatınca o bile sızdırıyor bazen ama yinede deneyebilirsiniz yada molfix.
ArvenMom dilara_kolbas75 prima premium care doğduğundan bu yana kullanıyorum daha hiç sızdırma yada pişik sorunu yaşamadım
PeekaBoo_ dilara_kolbas75 kesinlikle goon premium soft tavsiye ediyorum, taşma problemiyle aylarca uğraştık ve nerdeyse bütün markaları denedik 1 seneyi geçti goon kullanıyorum çok memnunum
meryem_kmr dilara_kolbas75 bende baby turco kullanıyordum aşırı inceltmişler bezi sızdırıyor artık. Sleepy aldık o da pişik yaptı bende yeni bi bez arıyorum ya 🫠 5 veya 6 numara kullanıyorum bende oğluma
dilara_kolbas75 kuzeyselin bez markasını değiştirmeyi düşünmüyorum uygun fiyatlı çünkü farklı yöntem bulmam lazim
mrv__1234 Evet o marka çok sızdırıyor, sleppy de öyle ben ikisini de denedim molfix kullanıyorum artık hiç sızdırma problemi olmadı, erkek benimkiler. yaklaşık 14 aydır molfix kullanıyorum
dilara_kolbas75 mrv__1234 Molfix pahalı bir marka biz uygun kullanıyoruz maddiyat açısından ne yazikki
dilara_kolbas75 meryem_kmr valla bende galiba değiştircem aslında bayby turbodan memnundum pişik yapmadı ilk defa bu durumla karşılaştım uygun fiyatli bez araştıracam
arelinannesi1 dilara_kolbas75 kesinlikle bimin bezine şans verin kızlar jeny Willy bu güne kadar hiç sızdırma yaşamadık
Gbyrk dilara_kolbas75 ben molfix kullanıyordum. Bi ara misafirliğe gittim ve molfix bulamadım onun yerine Bim’in markasını aldım jennyw.. markasını pek hatırlamıyorum ama çok beğendim. Ne pişik yaptı ne de taşırdı. İstersen bir dene
PeekaBoo_ dilara_kolbas75 migros tam indirim takip edebilirsiniz çoğu zaman kampanyası falan oluyor bazen ebebelte de ikincisi%50 indirime falan giriyor bir de ben hapsiburadadan falan bakıyorum bazen çok güzel düşüyor öyle Stok yapabilirsem fazladan alıyorum en son geçen ay 2 aylık bez aldım (bize 48li 2 paket 1 ay yetiyor, 4 paket aldım) 985tl falandı marketten falan alsam 1200-1300 tutuyordu internetten aldım bende sizde takip edebilirsiniz
dilara_kolbas75 aslanmommy bende aslında düşündüm böyle bı şey de eşim olmaz öyle diyor büyük olduğu için daha çok sizdirirmis