Kevserakb pazartesi başlayacaktım normal şartlarda pazartesi sabahı ilk bişiler sürdüm sirke salça mayonez falan ama hepsini yedi 😂orda bıraktım ertesi sabah kartalı şekilde hiç vermemeye çalıştım,sabah o uyandı hemen uyandım eline bir elma verdim kahvaltı hazırladım hemen kahvaltı yaptık sonra oynamaya başladı ara ara su verdim meyve verdim öğlen uykusu zamanı geldi suyunu versin kucagimda salladım sevdiği şarkısını söyledim uyudu, uyandı çok ağladı baya ağladı sakinleştirdim su istemedi konuşmaya başladım ona anlattım zaten pazartesi gününden sanki anlamış gibiydi bence,sonra hemen öğlen yemeğini hazırladım verdim gene ara ara meyve kuruyemiş falan verdim,oyun oynadık dikkati dağılsın diye gece uyuması zor oldu süt içerek uyutuyordum çünkü,sakindim o agaldikcaa ben sakinleştirdim geceleri çok uyandı ama sakicne karsiladim gidip su versim başka biis vermedim alismamasi adına,kucağımda salladim gogusumde uzandı orda uyudu o şekilde ilerledik hep,iki gündür geceleri de uyanmiyor maşallah alıştı gibi 😊 anladığını düşünmeyin konuşup anlatın bence bu süreçte