Filiz1110 Merhaba bugün rota aşısı olduk kızım huzursuz kucakta uyuyor sadece o da kısa bir süre birden ağlıyor sonra birden susuyor aşı etkisi mi atak haftası mı bilemedim aşı yan etkisi yaşayan varmı
Annegibi2006 Filiz1110 her çocuk farklı bizde hiç bi yan etki olmamıştı ama siz de olmuş carpol verin azıcık o onu rahatlatır gece ateşi de çıkmaz rahat uyur
Themom_ Filiz1110 Kabızlık veya ishal olabilir yan etkisi ateş yapmaz demişti drmuz bize ve bizde hiç bir yan etkisi olmamıştı ama her bebek aynı değil. Karnı ağrıyor olabilir karnını ovup birazcık calpolle rahatlamasını sağlayın geçmiş olsun
Filiz1110 Annegibi2006 ancak uyudu ama doğru diyorsunuz eğer uyanırsa öyle yapacağım uyumadıkça dahada huzursuz oluyor çünkü
Filiz1110 Themom_ Themom_ sağolun bilmiyorum ki birden çığlık atıp ağlıyor gaz gelmiş gibi sonra susuyor gülüyor biraz midesini etkiledi sanki diğer günlere göre daha fazla kustu bugün
Themom_ Filiz1110 Ay kıyamam ya karnı ağrıyordur🥹 siz karnına masaj, ılık havlu koyun birde calpolle destekleyin
Filiz1110 aysecos doktorumuz Aşıyla ilgili olabilir dedi Üç gün takip edelim dedi kusması da arttı kızımın yan etkilerinde o da varmış maalesef