ysmnabd Kızlar sütüm kesiliyor sandım meğerse pompam bozulmuş vakumu gitmiş. Şimdi pompa arayışı dayım sizlere danışmak istiyorum babeo gerçekten iyi bir pompa mı ? Çok para o yüzden iyi araştırmam gerek tek bir şansım var
Rabiiul ysmnabd hangi marka kullanıyorsunuz benimse pompam bozuldu sandım içindeki beyaz zımbırtıyı tam oturtmamışım
esrathegulcesmom ysmnabd babeo dediğiniz bebebao giyilebilir şarjlı pompa mı? Eğer oysa onun gibi youha marka pompa kullandım 6-7 ay kadar çok memnun kaldım. Okulda sağım yapıyordum kablosuz olması çok kolaylık olmuştu benim için. Güzel oturunca gayet iyi de süt çıkıyordu.
Lady ysmnabd ben uzunca bir süre kullandım sonradan çekim gücünde bir sorun oldu ama ondan sonra başka model aldım üstüne kuma gelince tekrar düzeldi çekim gücü 😂 Bebebao yu öneririm güzel sağım yapıyor iki kişiye önerdim onlarda memnun kaldılar
ysmnabd Rabiiul mesilife o beyaz olan da esneme vardı değiştşrdim şimdi yine çekmiyor manuel kullanıyorum dünden beri valla çok zor