3 ay 15 günlük kızım ilk dogdugunda ayrıydık hastanede yattım bir ay iki aylıkken mamaya alıştı sürekli göğsümü vermeye çalıştım ama red yapıyor sütüm ⅔ damla sağmayı mı bilmiyorum anlamadım elimle sıkınca ⅔ damla geliyor ama sagımda gelmiyor Bestlak kullandım anne çayı kullandım kullanıyorum ama arttıramadım napıcam bilmiyorum yoruldum vallahi yoruldum napıcam psikolojim bozuldu yeminle