Merhaba sevgili anneler yaklaşık 1 aydır geçmeyen bir pişiği var kızımın. 11 aylık Şuan 7 tane dişimiz çıktı hala da çıkmaya devam ediyor. Ve geçmeyen bir pişik var tam bitiyor sonra yeniliyor. Denemediğimiz krem, ilaç kalmadı. Diş çıkarma aşamasında pişik olur diyorlar bu normal mi 1 aydır. Ve sürekli minik minik kanıyor artık sonra geçiyor 3.4 gün sonra tekrarlıyor. Önerebileceğiniz doğal yöntem yada krem bir tedavi varmı ?