Miracinannesi_ karantos ev serin olursa rahat etsin diye ona özel aldigim yetişkin coraplarindan giydiriyorum
Sedabilen Genelde çıkarıyorum bazen ev soğuk olunca çıkarmıyorum bazen unutuyorum ama çoğunlukla çıkarıyorum
Tatlican karantos Kizim 7yasina yakin uyku tulumu giydiyorm ayaklari acik kaliyor diye benim ciraplarimdan giydiyorum kan dolasimi rahat olsun . Sende yasindan büyük çoraplar al
Emily37 karantos 2 çocuğum var doğduklarından beri asla çorapla yatırmadım.ilk zamanlar sadece ayaklı altlar giydirdim o kadar onunda içine çorap giydirmedim.zaten çocuklarımda çorap eldiven hiç sevmediler halada sevmezler
Norveckizi karantos hayır ayaklar serbest kalmalı Biz gibide olsa gıydırmıyorum Hıc bı zaman gıydırmedım
helinsila karantos hayır ben kendim öyle rahat uyuyamadigima göre onlarda rahat uyusun diye giydirmiyorum birde kan dolaşımını olumsuz etkileyebiliyor