Papatya-eylul88 nefes, tükürük, temas gibi şeyler bulaş yolu. Biz olduk. Allahtan hafif geçti. Ben döküntüler çıkınca anladım ateş vs olmadı çok şükür. Okulda bir öğrencimizde uyuz çıkmıştı sabah döküntüleri görünce uyuz oldu sanıp patır kütür doktora götürmüştüm en azından ne olduğunu öğreneyim diye çok şükür 6. Hastalıkmış. Ağır geçiren çocuklar da varmış ama ben anlamadım döküntüler olana kadar bir şeyi olduğunu.