zeynepzeze Merhaba ☺️ Bu gece 29 gün sürecek indirim başlıyor, her gün farklı kategorilerde olacakmış. Belki alacağımız ürünler uyguna gelir haber vereyim dedim 🙂
zeynepzeze Mom567 Hiç indirimden denk getiriyor bir şey alamam 😂😂 Hamileyken de hep pahalı pahalı aldım her şeyi. Bakalım bu sefer becerebilecek miyim
Mutlubebis zeynepzeze ben de öyle, şubata kadar her şeyimizi tamamlamıştık geçen yıl 😄 hiç indirime denk gelemedim 🤭
Mom567 zeynepzeze valla ben sürekli takipteyim 🥰. Dün hepsi burada da goon bebek bezi kullanıyorum 4 paketi 120 Ye alırdım şimdi aynı ürünü 100 TL ye aldım dün 🥰
zeynepzeze [silindi] Bende kararsızım be safe mi yoksa maxi cosi mi diye. Hangi modelini alacaksınız acaba? 360 derece olanlar daha iyi daha iyiymiş sanırım
zeynepzeze Mutlubebis Millet indirim takip etmeyi bilmiyor sadece e bebek değil bebek mağazalarının hepsinden takip ediyorlar. Yetişemiyorum ben öyle şeylere 😁
Bulutannesii zeynepzeze kesinlikle ben de sizin gibi kararsızım. Besafe hakkında çok olumlu yorum var. Fakat testlerden geçmiş maxi cosi, cybex ve chicco da aklımı karıştırıyor. Oto koltuğu kullanan anneler de burdan yardımcı olurlarsa seviniriz 🤗
HilalKaan Mutlubebis Ne tesadüf 😄😄 Kahroluyorum sonra filtreden tukenenleri gizle diyorum üzülmemek için ☺
Denizpasam Kızlar bu akşam prima da indirim var galiba. 7 numara prima normalde çok pahalı nerdeyse 2 tl ye geliyor bir adedi. Acaba alıp stok mu yapsam bilemedim.
abcd1234 elmalikurabiye besafe alın pişman olmayacaksınız.kızımda kullandım, bi arkadaşıma verdim oğluna kullandı.şimdi de oğluma geri isteyeceğim.tepe tepe kullanın yine bişey olmuyor.yüksek olduğu için çocuklar daha çok seviyor bu markayı.
abcd1234 zeynepzeze tabi o inanılmaz bi kolaylıktır mutlaka ama besafe den aldığım model dönmüyordu.hiç öyle bi model denemedik biz.
zeynepzeze Bulutannesii Cybex sirona çok öneriliyor. Besafe de öyle ama ben maxi cosi ti görüntü olarak çok beğendim. Birde 9 18 almayı düşünüyorum. 9-36 biraz sıkıntı olur gibi. 360 derece özelliği hakkında be düşünüyorsunuz. Ben öyle alayım diyorum ama baya fiyat farkediyor