3kedili2bebekli çok güzel yazdınız valla faydalı oldu bu yazı tesekkür ederiz, benimde canım sıkılıyordu niye yemiyor hep böylemi olacak diyorum ama, biz biraz aceleci davranıyoruz sanırım çocuk yutmayı bilmiyor, biraz zorluyorum ağzına girince aglıyo korkuyor heralde agzı acık bekliyo öyle uzun süre, eni sonu ağzından düşüyor salyasıyla artık bu normal demekki, biraz internette görüyorum 5 aylık bebeğe herşeyi tattırıyorlar zeytin incir tatlı tuzlu herşeyi veriyorlar diyorum ben gecmi kaldım canım sıkılıyordu ama artık sıkmam🙏