masal98 Bir tane gaz damlası kullanıyoruz ama hiç faydası yok daha önce oğlumda nurse harveys kullanmıştım çok faydasını görmüştüm yine onu mu alsam diye dünüyorum sizler hangi damlaları kullaniyorsunuz
cananlcm masal98 sab simplex kullanıyorum canım bebeğimi resmen gazdan kurtardı baya memnun kaldım tavsiye ediyorum
cisyes Sab simplex hep bunu kullandım ve çok memnun kaldım herkezede bunu öneriyorum yalnız özele giriyor ve pahalı ama bebekler icin mükemmel bir ilac tavsiye ediyorum
masal98 efnanveannesi35 nasıl veriyorsunuz metsili bende şuan onu kullanıyorum ama bir faydasını goremedim
rabis0307 Sab simplex kullaniyoruz bizde bize bir tek o iyi geldi oncesinde zinco, biogaia kullandık ama fayda etmedi
seymayldz12 masal98 ben nurse kullandim 3 ayinda gecti gaz sorunu biraktim gaz sancisi cektiginde degilde karnini doyurduktan sonra verirseniz gaz sancisinida önler hangi damlayi kullanirsaniz kullanin
asilhankaran masal98 Bizde biogaia kullanıyorduk çok memnunduk ama sanırım eczanelerden kaldırılmış sab simplex kullanıyorum şuan oda idare eder
kurabiyevarsimitvar masal98 biz de hiç faydasını görememiştik sonra da bıraktım damlaları emzirenler için en iyisi sabah/akşam 1 kupa anason-kimyon-rezene karışımı demleyip içmek (bizim kız bunu düzenli içtiğimden beri çatur çutur gaz yapardı😅)
seymayldz12 gizemalkan sabah ogle aksam 5 er damla seklinde suan 4 ay 15 gunkuk gaz sorunumuz yok artik kabiz oldugundada iki ucgun yapmayincada ayagina elma yagi surdum 1-2 saat surmeden yapti