mervebltrk Kızlar bebeğim 3.ayına girdi çok huysuzlaştı atak dönemi diye düşünüyordum ama elleri hep ağzında salyası da akıyor elimi verdiğimde damaklarını bastırıyor ısırır gibi dişle alakası varmıdır
TulayGeriDon mervebltrk olabilir. Ama olmayabilir de. 3bucuk aylıkken uyku gerilemesi meme reddi salya bulduğu herseyi ağzına götürme başladı. 6bucuk aylık olduk hala diş yok. Sanırım o zaman ataktı
hazalsmomm mervebltrk aynıyız bugun tam 3 aylık salya cokkk, emmiyo uyumuyo aglamasj çok az. Ağzına bisey gorurunce ısırır gibi yapiyo emmiyo
mervebltrk karaniremm ne yapmam gerekiyor taze soğan verin diş çıkarma döneminde diyorlar ama çok küçük daha çocuk doktoruna gitmeme gerek var mı
Yeenianne2323 TulayGeriDon 6. ayda başlar zaten 4. ayda başlayan salya ve bulduğu şeyleri ağza götürme sebebi damak kaşıntısıdır
mervebltrk TulayGeriDon gündüz uykuları çok yoktu ama gece uyuyor meme reddi de yapmadı sadece ağlarken memeye götürdüğümde istemiyor keyfi yerinde olunca emiyor ağlayınca susturup öyle alıyor memeyi
karaniremm mervebltrk yok gitmenize gerek yok tetagel granül ve calgel jel kullandım tazesoğan falan vermeyin reflex emer falan çok küçük henüz