Kelebek_45 Kızlar hazır indirim varken oto koltuklarda onerebileceginiz ürünler var mı maxi cosi ve joie arasında kaldım sizce 🤦🏻♀️🙋🏻♀️
Metehand Kelebek_45 merhaba ben baby plus marka satıyorum çok içime sinerek almıştım arabayı sattığımız için kullanamıyoruz bakmak ister misiniz 3.500tlye satıyorum sıfır ürün
smnbr Kelebek_45 Adac puanı olan modeli tercih edin Biri yazmıştı. Joie nin bi modelinde ,koltukta bebek olmayınca tık tık tık ses çıkıyomuş. Sanki böyle sabitlenmemiş gibi Benim tavsiyem mutlaka 360 derece dönsün koltuk Çok pratik oluyor
Kelebek_45 Metehand daha öncesinde baby plus puset almıştım bebeğim içinde hiç rahat edemedi oto koltuğunda nasıldır bilmiyorum
Kelebek_45 smnbr Bugün ebebekten joie stage modeliymiş yatış pozisyonu çok iyiydi ama maxi cosi de aklım kaldı bilmiyorum yani
Kelebek_45 eylm1 yeni ürün olduğu için test yapılmamış yazıyordu o biraz düşündürdü bide yatışı yetersiz denilmiş uzun yolculukta zorlanır mıyız bilmiyorum
eylm1 Kelebek_45 aslında yatış bence çoğu ürünle aynı 3 kademe olanlarla. YouTube videosu var ordan izleyip bakabilirsiniz kademelerine. Biz uzun yolculukta da rahat ettik