Dilan_adgzl09 Benimde bi sorum olucak spiral takılı bu ay adet olmadım normalde 14 olurdum düzenli 19 gün geçti daha olmadım hamile kalabilir miyim ki spiral varken
ecrinbebe Dilan_adgzl09 spiral benide geciktiriyor böyle biz sürekli geri çekilme + spiral kullanıyoruz
Gizmuss Dilan_adgzl09 benim de 18:19 gün geçtikten sonra olmuştum ben de spiralliydim yeni taktırdı için normal bence
Dilan_adgzl09 Eşimde geri çekilme yapıyor takildıktan 2 ay sonra kontrole gittim yerindeydi şimdi 4 olucak adet olmadım aşurı derece vücut kaşıntıdı oluyor bugün aklıma geldı acaba hamile olabilirmiyim
Dilan_adgzl09 ecrinbebe ya allahım olmayanlara versin bnm 7 bucuk aylık oğlum var desteksiz büyütüyorum çok korkuyorum hamile kalırsam
dedeeminbusra Herhangi bir bulantı vs var mı benim arkadaşım da malesef sprail ile hamile kaldı bi test yap istersen
nurkaradirek Dilan_adgzl09 allahım aynı durumu bende yaşiyorum 19 20 sinde adet oluyordum olmadı lekelenme oldu biraz 10 gün geçti test yaptım negatif ama hala adet olmadm🤦🏻♀️ çarşamba dra gidicem (tek sorun oğluma hamile iken de testte çıkmamıştı) umarım hamile değilimdir
Duygumom27 ecrinbebe bacım sen 2-3 yöntemle korun bende aynıyım 2.5 ve 1 yaş. Geri çekilme sp hatta prezervatif de kullanıyorduk eşim isysn etti 😀