Kızım 4 buçuk aylık, ama çok huysuz. Özellikle de misafir geldiğinde aşşşırıı sinir bozucu oluyo sevmiyor misafir resmen (aynı ben)
Vallahi kollarım belim her yerim ağrıyo çok yoruldum bazen sinirden stresden oturup ağlıyorum bunaldım
Ne zaman oturmaya, emeklemeye başlar tahmini ?
Bi umut belki o zaman rahat ederim 😔