sekerbebek30 yani bu biraz bebeğin genel sağlık durumuyla, doğum kilosu ve şu anki kilosunun karşılaştırılıp normal mi değil mi gece beslemesine ihtiyaç var mı bunlar netleşirse doktorunuz tarafından daha rahat olur içiniz. Genellikle 1 ay civarı bebeklerin demir şeker depoları artık oluştuğu için daha uzun süre açlığa dayaniyorlar ve sık kalkma ihtiyacı duymuyorlar beslenmek için. Belki bebeğiniz uyumak istiyor ama gereksiz yere de kaldırıyor olabilirsiniz. Doktorunuz en iyi yolu gösterir size😊