MerveH_ aralıkta 3 yaşında olucak ve 1 yaşından sonra ciddi bi kahvaltı problemi başladı. Yemek istemez, yese de hep aynı şeyleri yer, değişik tarif denerim ağzına bile sürmez. Sabahları artık soruyorum kahvaltı edicek misin diyorum hayır derse hiç birsey hazırlamıyorum sonra ben yerken ya da babası yerken birseyler isterse yer, ya da yiycem derse ne istiyorsun diye soruyorum tost diyor mesela sadece tost yapıyorum yediriyorum, gözleme der mesela sadece onu yapıp yediriyorum. Güzel yediği dönem de oluyor, hiç yemek istemediği dönem de. Bu aralar yemek istemediği dönemdeyiz, yumurta hiç istemiyor bu aralar mesela hiç zorlanıyorum. Hiç yemediği zamanlarda da 1 2 saat abur cubur tarzı birsey yemesine asla izin vermiyorum, o arada bi muz ceviz badem vs yemesini sağlayıp öğlen oluyor zaten öğlen karnını doyurup sonrasında abur cubur yemesine izin veriyorum.