GDHgdh123 İyi akşamlar Anneler kızım 15 aylık çok sinirli ve kafasına elleriyle vuruyor yada kafasını aniden sinirlenip yere vuruyor bu durumu yaşayan var mı ya ne yapmam gerekiyor doktora gittik herhangi açıklama alamadık yardımcı olursanız sevinirim
Gldekpnci GDHgdh123 benımde oğlum 15 aylık olmak üzere oda sinirlenince ellerini yumruk yapıp kendını sıkıyo sizde de var mı
GDHgdh123 Nurcanben yaaa ciddi misin sence neden oluyor geçicidir inşallah ya asla kızmıyor hatta çok sakince davranıyorum neden böyle oldu anlamadım
Nurcanben GDHgdh123 valla çok araştırdım normal olduğu yazıyordu bu öfke nöbetleri özellikle bir isteği olmadığında yapıyor yaklaşınca daha çok kendini yere falan atıyor bende o yüzden kendi halinde bırakıyorum ilgilenmeyince duruyor ama mesela son zamanlarda tam kendini arkaya doğru atarken kafan cıs olucak bak dediğimde kafasını vurmadan geri kalkıyor anlamaya başladı yeni yeni
happy_momandbaby Bnm oğlumda 15 aylık olmak üzere ve çok sinirli herkese vuruyor dişlerini sıkıyor eline geçen herşeyi fırlatıyor kırıyor. Nasıl sakinleştiririm bilmiyorum ne yapsam işe yaramıyor