barlaskomm Kızlar selam bebeğim 1 haftadır inanılmaz gaz sancısı çekiyordu öneri ile bu şurubu aldım. Bebiş 51 günlük eczacı sabah 1 çay kaşığı akşam 1 çay kaşığı dedi miktarı iyimi sizce birde hergün düzenli kullanmak gerekirmi?
ilaxidexi barlaskomm 20 damlaya kadar verebilirsin demişti doktorum o dönemler için. ben mamaya katıyordum, 20 damlayı güne bölüyordum sabah 5 öğlen 5 gece 10 gibi