Elif3888 Kizlar dogum yaptim sezeryan ile bebegim kuvezde 35 haftalk dogdu hergun 2 kez gdip emziriyorum bugun 7. Gun kollarim sirtim kiriliyo resmen uyku uyuyamiyorum normalmi bu yoksa üsüttmmü acaba yoksa sezeryandn mi
boncuk80 Elif3888 Bende sezeryan ile doğum yaptım her sey gayet yolundaydı.Sizin gibi eve döndükten gün sonra falan vücut ağrım çok oldu grip olacak gibiydim.1 hafta sonrada hafif bir nezle geçirdim.Bağışıklık düşüyor olabilir.Minoset vermişti Dr’um zaten ondan içtim iyi gelmişti.
Periezo Elif3888 benim bebegimde 38+5 alindi buyuk bebek diye sezeryan oldum sonrasi 10 gun agri kesiciler kullandim emziren anne icin agri kesicileri sor kullan agrilarina iyi gelir bide vucut toparlamaya calisiyo normal canim
Miranmir Elif3888 evet sezeryandan sonra oluyor, doktor bna nescafe iç iyi gelir demişti, gercekten de iyi geliyordu hafifliyordu
Pinkbery Elif3888 hamileliğimde başladı şuan bebegm 16 aylık oldu ve ben hala hasta olmadım😀 maşallah diyim kendime ama cok şaşkınım Eskiden cok hasta olan biriydim kışın. Ama şuan tık yok. Ve tişört hırka şeklinde cıkıyorum dısarı.🤷 Kendinize dikkat edin.bolca dinlenmeye calısın. Bebiş gelince DHA Cook yoracak sizi🙂