Askpare doktor biz kesinlikle bişey yapamayız suni vermeleri yasaktı kendin doğurabilirsen sen yapacaksın Bu işi diyerek sadece manevi destek verdi hiç bişey yapmadı:) ama ben sancılarımı hep kontrol ettim hastaneye gittiğimde 6 cm açıklığım vardı 2 saat sonra da doğurmuştum zaten sadece korktum dikiş yerlerim patlar o ıkınmayla diye ama doktorum hep destek verdi doğumdan sonra kanamam durmadı ona müdahale ettiler ama korkulacak bişey değildi