Slm hanımlar kızım 5 aylık ctesı gunu özel aşı olan rotovirüs ve bexeron aşısı vardı onların 2.sını yaptırdım ilkınde bexeron akşam ateş yaptı ama 2.sınde ateş olmadı ilçedeyız biz merkezde hem doktoruna muaynenye götrudk hem aşı yaptrık aşıdan 6 saat sonra da avm ye gittik alışveriş yaptık sonra eve geldık o aralarda hep kontrol ettım aşı yoktu evden çıkmadan hafıf sıcaklık vardı başında ama cok değildi ılk cocuğumada yaptrımştım onunda ateş olmuştu ama bu sefer kızmda ateş yoktu norml mı acaba ateş her zmaan olmayabılr mı ağır bi aşı bexeron yada ateş oldu da ben mi kacırdım doktpımuza msj attım dönmedı aşıyı vuran ebe de cok hızlı vurdu çıkardı iğneyı tam vuramadı mı acaba ne bilim bilemedım😔