kanalize kayınvalidem suya da ihtiyacı olur ver diyip duruyor. Doktorumuz da 6.aydam önce su ihtiyacını sütünden faydalanır demişti.Ama sakıncası olup olmadığını hiç sormadım tamam demiştim hiç de vermedim açıkçası sadece su vermekle ısrar eden insanlara su verilince nolmuş bende büyüttüm diyenler için sordum