selinaymda aksam 6 dan sonra uyutmayin gece uykusuna biraz erken geciriyorsunuz 8:30 gibi uyutursaniz daha iyi olur 12 de ruya beslenmesi yapip gece de 1 kere yine ruya beslenmesi yaparsaniz sabaha kadar uyur emzik kullaniyorsaniz kipirdanirsa falan uykuda emzik verin bi de her uyandiginds cocugu gunduz uykusundan uyanmis gibi isiklari acip sesli konusup oyun falan oynatirsaniz asla uykusu duzene girmez uyandi diyelim isiklari acmayin konusmayin gece oldugunu bilsin, tekrar uyutmaya calisin bir kac gun sonra bu rutine alisir