aysimaligunler Oda 22 derece 1 Tog uyku tulumu içine ben kısa kollu zıbın giydirdim kızıma. yanlış mı yaptım acaba üşür mü üstüne ince bir şey mi örtsem?
3kedili2bebekli aysimaligunler hayır iyi yapmışsınız her bebek farklidir tabi gece takip edin ama üşümez ben her gece askılı zibinla yatırıyorum 22 derecede oğlum çok sıcak sevmez o terliyor bile ama kızım gayet iyi rahat uyuyor ne üşüyor ne terliyor
aysimaligunler 3kedili2bebekli ayy sağolun bizim kız da yanık hep üstünü açıyor diye aldım uyku tulumu bugün ilk kez giyirdim o yüzden bilemedim ne yapacağımı
3kedili2bebekli aysimaligunler yine gece kontrol edersiniz terlerse sırtına ağız mendili tarzı ince bir şey koyarsınız usurse ince bir örtü atarsınız