Balbademim06 6 aylık bebeğim bir aydır emzirme sorunu yaşıyordum gece emmesi devam ederdi ama şimdi hiç emmiyor ve sütüm azaldı iyice. Napmalıyım bilmiyorum .Sütümü sağmaya çalışıyorum çok az geliyor
mami68 Balbademim06 biberon emzik kullanımı varmı birde süt azaldığı içinmi emmiyor yoksa emmediği içinmi süt azaldı emin olabiliyormusun
mami68 Balbademim06 sütünü arttırmaya çalıştınmı artırabilirain silikon uçlada destekleyebilirsin biberon gibi düşünür
Balbademim06 mami68 uğraşıyorum şimdi sağım yapıyorum , silikon uç denedim evet alıyor ama uzun süre durmuyor uç kayıyor vs