Benım oğlumda o yaşlarda cok az kelımesı vardı ama herşeyi cok iyi anlıyodu herşetın ne olduğunu vılıyodu şimdi 3 yaşında akranları şakır şakır konuşuyor cok üzülüyodum bı arkdaşımın kızıda böleymiş göturmuş doktorlara bi faydası olamdı dedı ana okuluna başlayınca yada kreşe bı anda acılmış oğlumda şimdi 3 yaşında tam uzun cümleler kuurmuyo ama herşyi söylüyor cok şükür takıları da söyluyo artık meslea bu benim dıyo anne geldım