Merhabalar buraya çok kez bu konuyla alakalı yazdım ama hala çözüm bulamıyorum 😓 Annelerim oğlum Yaşına Girmek üzere. Biberon emzik reddi en başından beri yaşadık. Çok şükür anne sütüyle beslendi. 6. Ayımızda ek gıdaya taşımlara başladık ilk bir kaç tadım iyi gitti sonraları bir iştahsızlık başladı. Akabinde biraz biraz yemeye başlamıştı. Fakat ne çiğnemeyi öğretebildiö ne de blw yöntemi yaptırabildim. Dokunduğu şeyin yemek olduğunu anlayınca direkt olarak elini çekiyor. Aşırı aşırı bir kaşık reddi yaşıyoruz. Kaşıktan bir yudum alsa ne alırsa alsın yemek farketmeksizin öğürmeye başlıyor. Şuan 8 dişi var diş dönemlerinde yemek istemeyeceğini anlıyorum. Ama asla ek gıda reddini çözemiyorum. Hadi bir kaç gün vermeyeyim yemek kaşığı unutsun tekrar başlayayım diyorum. Ama denemeden de yapamıyorum. Memeye de çok düşkün. Sürekli emmek istiyor. Ne yapacağımı bilemedim. Aşırı gıda reddini çözebilenler tavsiyelerinize muhtacım