2 hafta önce glukoz değerleri iyidi ben doktora sordum şekerden şüpheleniyorum dedim glukoz baktı sanırım gayet normal dedi değerleri ama özel olarak olcmedi geçen günde kandan alınan şeker testin den ölçtük 216 çıktı hemen 5dk öncesinde şeftali meyve suyu 2 3 bardak içti etkisi varmı sizce kafam karıştı ayın 11 randevu aldım ama siz bu konuda ne düşünüyorsunuz merak ediyorum