TulayGeriDon iremnurcuhadar ayy bende bekleyim😍6bucuk aylık kızım. Sabırsızlıkla o günleri bekliyorum 🥰birde birinin kucağındayken benim kucağıma gelmek için kollarını açmasını 🩷
Badebaby iremnurcuhadar şuan 9 aylık 7 aylıktan beri alkış yapıyo gel gel i bi türkü öğretemedim ellerine bakıyo kıpırdatıyor ama bilinçli yapmıyo
Ayaztos iremnurcuhadar 10 kasımda 11 aylik olacak hala yapmiyor. Yaptıramıyorumm 🥹 Anladigina eminim ama yapmadi bir kere bile🥲
Birminikprensesannesi iremnurcuhadar büyük kızım 7 buçuk aylıkken alkış baybay gel gel çak vs yapıyordu. Minik kızım 9 aylik bir aydır alkış var. Ara ara çak yapıyor ama unutuyor. Ver dediğimde topu veriyor eğer vermek istemiyorsa elime kadar getirip vermeden elini yukarı kaldırıyor. Diğerlerini hala yapmiyor. Ablası bu zamanlar sapur dupur öperdi bunda oda yok 😃 bekliyoruz heyecanla
iremnurcuhadar TulayGeriDon şuan 9 aylık bebeğim 8 aylıktan beri beni görünce kucağıma gelmek için kollarını açıyor 🥰 ama henüz gel gel alkış falan yok gerçi doktor normal dedi ama hep merak 🙈
defnederin18 İkiz kızlarımdan birisi 8 aylıkken alkış yaptı,diğeri 9 aylıkken 🥰 şuan 9.5 aylıklar ikiside gel gel diyor 🥰🥰
iremnurcuhadar Badebaby her bebeğin gelişi o kadar farklı ki neye göre normal veya değil anlayamıyorum gerçekten
Sunismyson iremnurcuhadar oğlum 6 aylıkken gel gel yaptı 8 aylıkken de ce-e ile alkışa başladı 🥹 şimdi 10 aylık yemek yerken istiyorsa eğer gel gel yapıyor doyunca hayır anlamında kafasını sallıyor🤭
efecikgnr iremnurcuhadar 7 aylık abisine alkış yapıyor ve gel gel diyor 😁🫣 birde babasına ismiyle hitap etmeye çalışıyor onun haricinde çığlık var okdr
birannebircocukk 7 ay 5 günlüğüz birisinin kucagındayken tanıdıgı bırısnın kucagına gitmeyi öğrendi en çokta benim 🥹🤱🏼 rabbıme sonsuz sukurler olsun evlatlarımıza uzun omurler versin gel gel bay bay dıkkatlı bakıyor ama yapmadı daha hıc
iremnurcuhadar birannebircocukk aminnn inşallah 🙏🏻💕 9. Ayda yapması gerek diye biliyorum bizde çak yapıyoruz merhaba yapıyoruz mama anne baba diyoruz tabi arada diyor sürekli değil. Asla gel gel alkış yaptıramıyoruz. 36 haftalık doğdu doktor 4 hafta geri gibi düşün dedi ama ben bir gerilik görmüyorum sıkıntı yapma yapar dedi