Kızım 27 aylık önceden uyku arkadaşı vs yoktu. Son 1 aydır yanından hiç ayırmadığı, beraber uyuduğu, dışarı çıkarken yanında ayırmadığı bebeği oldu. Yemek yediriyo suyunu veriyo parkta kendi sallanmaz onu sallar kaydırırken önce onu kaydırır sonra kendi kayar.😀 geçen gün makinaya attım görünce ağladı bebeğim nereye gittin diye başında bekledi makinanın durana kadar 😂hani sosyal bi çocuktur hemen herkesle kaynaşır girişkendir öyle içine kapanık da değil bi bebekle bu kadar bağ kurması bunları yapması normal mi?