findikimfistikim Kızlar adetim 10 gün gecikti bu ay. 2 kere test yaptım negatif ikisi de. Emziriyorum bebeğim 16 aylık. Sizce emzirdiğim için normal mi? Yoksa testler mi yanlış :( hiç hazır değilim. Bazen 3-4 gün geciktiği olurdu ama 10 gün hiç olmadı ya.
busraalanya findikimfistikim bence sağlık ocağına gidip test yaptırın baya geçikmiş çünkü test alıp durmayın derim yine netleşmesi için test yaptıracaksın mecbur . Hatta bu hafta sağlık ocağı da kapalı diye biliyorum pazartesiye kdr bekle eğer hala adet olmazsan sağlık ocağına git erkenden kan ver .
zerda_arven findikimfistikim geçen ay 5 inde oldum bugün ayın 5 i hala olmadım bı olsam rahatlicam çok korkuyom korkumdan testte yapamiyorum
elfnurs findikimfistikim corek otu kaynatıp iç foss diye oluverirsin 😂benimde 15-16 gün gecikti mevsim geçişlerinden oluyor
milletsanakanalizemiolacak findikimfistikim benimde 32 gün ecikti bende emziriyorum bebeğim 6 aylık olcak bir kere test yaptım negatif çıktı emzirince adet olmamak normalmiş ama siz hep olmuşsunuz bi k.doğum doktoruna gidin isterseniz
2124 Bende hiç beklemıyodum üstelik ilk bebepim tüp bebek tı 10 gün geciktı adwt olckmışım giibi sancılarım varıd benım de gecıkıyodu hep 4 5 gün 10 gün gecıkınce baktım aaaa hamişim şimdi kızm. Doğdu 5 aylık😁
Edaaaden Benim 26 gün geçti ama kan verdim negatif doktora gittim kist falan yokmuş umarım emzirdigim içindir bebiş olsa da okeyim de başka bişey çıkmaz inşallah 🥲
elif3738 Edaaaden oldunuz mu? Benim de 10 gün gecikti şu an . 4 aylık bebeğim var, emziriyorum. Doktorum emzirdiğin için düzensizlik normal dedi. 2 aydır da doğum kontrol hapı kullanıyorum.
zerda_arven elif3738 ben 5 inde olmam lazımdı 4 gün gecikti test yaptım negatif içim içimi yiyor bı an önce oluyum kurtulum diyorum 7 ay 1 günlük kızım var
Edaaaden elif3738 yok malesef kan testi verdim tekrar negatif Çarşamba gidip ilaç alacağım doktorumda olabilir dedi bende hala emziriyorum
elif3738 zerda_arven çok zor gerçekten. Üst üste doğum kaldırılacak bir şey değil. Negatif çıktıysa sorun yok bence. Endişe etmeyin
zerda_arven elfnurs gerçekten oluyormu ben 5 inde olmam lazım 5 gün gecikti ne kadar icmemiz lazım ne kadar sürede fayda ediyor